Tinerii sunt diferiți și învață diferit. Învață din fiecare experiență. Învață din toate interacțiunile pe care le au. Învață în grup. Învață din fiecare moment în care se descoperă.
Încă de la început, de mai mult de 8 ani în spate, dar mai ales pe parcursul ultimilor ani, părinții ne-au pus diverse întrebări:
Cum puteți să ajutați atunci când la finalul unei sesiuni de training copilul meu mai are câteva întrebări personale, pe care nu vrea să le facă publice încă?
Ce faceți atunci când timiditatea sau teama de ridicol îl fac pe copilul meu să nu vorbească cu lejeritate în fața unui grup?
Care sunt și alte forme prin care să le fiți aproape, să-i ghidați, să-i sprijiniți în a-și atinge obiectivele?
Noi am răspuns la întrebările părinților, dar câteodată și la întrebările tinerilor, prin a adăuga și un alt mod de lucru în Success Academy: Coaching ca Life Skills.
Este varianta care completează sănătos învățarea în grup.
Dacă trainingul îi ajută pe tinerii din Academie:
- să învețe prin experiențe practice
- să lucreze în echipă și să coopereze
- să ofere și să primească feedback în cadrul grupului pentru modificări comportamentale rapide
One 2 One Sessions le dă ocazia tinerilor:
- să vorbească deschis cu un consilier sau coach din echipa noastră
- să realizeze un plan individual în evoluția personală bazat pe stabilire de obiective
- să transfere lucrurile practicate în training, într-un proces de internalizare, cu ajutorul specialiștilor noștri
Când am făcut un sondaj printre tineri în legătură cu acest nou proiect, răspunsul care s-a clasat pe primul loc a fost că “li se pare tare să lucreze 1 la 1 cu o persoană pe care o știu deja și care îi știe deja”
Așa că am gândit această nouă abordare, ce poate completa cursurile Success Academy. Părinții și tinerii care rezonează și cu conceptul de întâlniri 1 la 1, în procesul de dezvoltare personală, pot lucra împreună cu coach-ii și consilierii noștri.
Pasul 1.
Prima întâlnire. Este o întâlnire de evaluare. Este o întâlnire la care participă părintele împreună cu copilul. Este o întâlnire de calibrare, unde se stabilesc concret obiectivele care vor fi lucrate ulterior.
După această întâlnire se stabilește intern care este cea mai potrivită persoană din echipa noastră care va lucra în continuare pe obiectivele stabilite.
Poate să fie o colaborare coach/consilier – tânăr, o colaborare coach/consilier – părinte sau o colaborare coach/consilier – echipă părinte/copil
Costul întâlnirii de evaluare inițială și recomandări ulterioare din partea echipei noastre este de 250 RON.
După prima întâlnire de evaluare și de luare a deciziei de a continua programul 1 la 1, se alege tipul de abonament potrivit.
Pasul 2.
Se alege tipul de abonament potrivit. Sunt 3 tipuri de abonamente din care puteți alege.
- Abonament tip 1 ( 6 întâlniri a câte 45 min/întâlnire) – Cost 1396,5 RON
- Abonament tip 2 (8 întâlniri a 45 min/întâlnire) – Cost 1862 RON
- Abonament tip 3 (12 întâlniri a 45min/întâlnire) – Cost 2793 RON
Pasul 3.
Ulterior semnării contractului, se stabilesc datele pentru întâlniri din calendarul interactiv. Pe acesta îl puteți accesa cu datele de identificare pe care le veți primi ulterior din partea noastră.
Echipa noastră de specialiști:
ALEXANDRU PREDA
Sunt coach, am 52 de ani, sunt căsătorit de 25 de ani și sunt tatăl unui băiat de 22 de ani.
Comportamentul uman și dezvoltarea personală m-au fascinat încă din copilărie.
- Sunt licențiat în economie și psihologie și am o formare în coaching.
- Am studiat intens timp de 7 ani mindfulness și această practică a rămas alături de mine până în prezent. Este cea care mi-a adus într-o bună măsură liniștea sufletească.
- Sunt autor și am ținut seminarii cu grupuri de oameni din 2010, dar cel mai mult îmi place să mă conectez cu ei în cadrul ședințelor individuale de coaching.
- Experiența mea în domeniu este de aproape 20 de ani. Lucrul cu adolescenții îmi aduce bucuria locuirii într-un spațiu al libertății și al creativității.
Misiunea mea este aceea de a sprijini oamenii, indiferent de vârsta și pregătirea lor, pentru ca ei să poată redeveni liberi, creativi și performanți.
ANIELA ȘERBAN
- Licențiată în Comunicare și Relații Publice, am fost mereu atrasă de puterea relațiilor interpersonale și de impactul pe care un cuvânt bine ales îl poate avea asupra vieților celor din jur.
- Superputerea mea este empatia – abilitate care mi-a permis să înteleg și să mă conectez profund cu cei cu care lucrez. Această capacitate de a asculta și de a oferi sprijin autentic este esențială în munca mea cu copiii și tinerii. Pentru mine nu există satisfacție mai mare decât să fiu martorā la momentele lor de învățare și transformare, să le fiu alături în clipele de provocare și să le ofer ghidarea necesară atunci când își conturează drumul în viață.
- Călătoria mea profesională și personală a atins un punct de cotitură când am devenit mamă – un moment care m-a adus într-un proces intens și dureros de învățare, autocunoaștere, vindecare și transformare. Această experiență profundă mi-a deschis ochii către ceea ce astăzi recunosc ca fiind adevarata mea misiune de viață. Maternitatea nu doar că m-a transformat ca om, dar m-a și ajutat să înțeleg mai bine provocările și nevoile atât ale celor mici, cât și ale tinerilor și mi-a dat curajul să îmi urmez chemarea de a lucra cu ei.
- Când m-am certificat în Coaching am simtit că, în sfârșit, am găsit uneltele potrivite pentru a-i sprijini pe alții în călătoria lor de dezvoltare personală. Ulterior, alăturarea la echipa AmSchool, parte din familia Success Academy, a fost pentru mine un alt pas important în această direcție, confirmând că, după ani în care am explorat diverse domenii profesionale, am ajuns în sfârșit la ceea ce pot numi cu încredere sensul vieții mele.
- Acum, îmbin tot ce am învățat din experiențele mele personale și profesionale pentru a crea un impact real în viața copiilor și tinerilor, ajutându-i să iși descopere potențialul și să se dezvolte armonios atât pe plan personal, cât și profesional. Scopul meu este să le fiu un sprijin de încredere, un mentor care îi ajută să-și descopere adevăratul potențial și să își îndeplinească visurile. Misiunea mea de viață este de a crea un spațiu sigur și inspirator în care copiii și adolescenții să se simtă încurajați să învețe, să exploreze și să crească nu doar ca profesioniști, dar și ca oameni.
CAMELIA GHERGUȘ
După 20 de ani ca inginer în IT și economist, ani în care misiunea mea a fost să dezvolt echipe și companii, am mers mai departe cu dezvoltarea personală și m-am dedicat psihologiei și lucrului cu oamenii la cel mai profund nivel, fiind alături de copii si adulți in dezvoltarea lor personală.
- Sunt licențiată în inginerie, fiind absolventă a Universității Politehnice București.
- Am absolvit cursurile post universitare de Managementul Proiectelor de Afaceri in cadrul Academiei de Studii Economice București.
- In acest moment sunt psiholog clinician, cu master in Psihologie clinică, psihodiagnoză și consiliere psihologică.
- Am făcut practică și am lucrat mai mult de 2 ani în psihiatrie, unde am putut învăța despre comportamentul uman și cum să fiu alături de cei în suferință.
- Am urmat numeroase cursuri de mindfulness, dezvoltare personală și psihiatrie – avizate de Colegiul Psihologilor din România – pentru a putea lucra cât mai eficient cu adulții și copiii/ adolescenții.
Marea mea dorință este de a fi alături de copii, adolescenți și adulți în a le crea o viziune a unei vieți cât mai echilibrate din punct de vedere emoțional, astfel încât să poată ajunge să se simtă cât mai împliniți pe toate planurile vieții.
JOSE ALMAR
- Originar din Buenos Aires, Argentina, m-am stabilit în București de peste opt ani. Am patruzeci de ani și lucrez de douăzeci de ani cu copii, adolescenți și adulți ca profesor în diverse discipline.
- Sunt psiholog, masterand în Psihologie Clinică și intervenție psihologică.
- Cursant la o formare postuniversitară în Psihoterapie Psihanalitică.
- Experiența personală ca pacient în terapie psihanalitică – 8 ani – peste 1000 de ore.
- Experiența personală în terapia de grup – group analysis – 4 ani – peste 200 de ședințe.
- Formare în Transpersonal Psychology & Pneuma Breathwork Training, axată pe identificarea și gestionarea emoțiilor, în perioada Nov-2023 – Mai-2024.
- Participarea în cadrul unui proiect de expertiză cu subiectul „copilul victimă a abuzului”.
- Training în soft skills (abilități interpersonale) în cadrul unui program intensiv desfășurat în perioada Martie-Iunie 2022.
- Experiențe personale: în perioada 2000-2020, pe parcursul carierei mele de artist (profesor de tango, cântăreț, chitarist, profesor de chitară, actor) am avut oportunitatea să călătoresc continuu pe trei continente, experiență care îmi permite să aduc și o perspectivă interculturală în practica mea.
- Limba maternă spaniolă, fluent în română, engleză avansat, italiană intermediar, rusă de bază.
Misiunea pe care o am este să sprijin adolescenții în procesul lor de dezvoltare personală, ajutându-i să își descopere și să își dezvolte potențialul, să își gestioneze emoțiile și să își construiască relații armonioase sprijinindu-mă pe pregătirea mea profesională continuă, pe diversitatea experiențelor personale și pe abordarea interculturală care îmi permit să ofer un sprijin cuprinzător și adaptat pentru tinerii care se confruntă cu provocările specifice acestei etape din viața lor.