CURSURI: Sâmbătă - Duminică

Luni - Vineri 9.00 - 18.00

Contact: 0746-097-685

 

Success Academy Leadership & Entrepreunership Annual Contest

Success Academy este, de peste 5 ani, cel mai puternic program Life & Business Skills din România și un reper autentic în dezvoltarea tinerilor copii și adolescenți prin cursuri dezvoltare personală. Suntem o școală în paralel cu sistemul actual de educație, 100% pragmatică și cu o finalitate clară.

Stilul școlii noastre este iubit de cursanții Success Academy și stim că este cu atât mai prețios cu cât este mai ancorat în realitate.

De aceea, ne menținem bunul obicei și lansăm către voi:

”Concursul Anual de Leadership & Antreprenoriat Success Academy”

(”Success Academy Leadership & Entrepreunership Annual Contest”)

Concursul este adresat elevilor cu vârsta între 11-19 ani, preocupați (sau care acum încep să fie preocupați) de business, antreprenoriat și leadership.

Un business este răspunsul firesc la identificarea unei probleme și a nevoilor unui public tintă. Ideea de business înseamnă imaginarea unei soluții. Primul pas antreprenorial este ideea de proiect. Abilitățile de leadership sunt necesare încă de la conceperea planului de business/proiectului.

În Success Academy considerăm că tinerii au nevoie să deprindă de la vârste cât mai fragede abilitățile de leadership și antreprenoriale.

Scopul concursului nostru este ca mult mai mulți tineri, copii și adolescenți, SĂ ÎNVEȚE independent, practic și informal:

  1. cum să identifice o oportunitate de business
  2. cum să cerceteze o problema și nevoile implicite (cum să realizeze un studiu de piață/cercetare)
  3. cum să imagineze o soluție și să scrie un proiect sau un plan de business
  4. cum să prezinte public ideea de proiect cu scopul obținerii unei finanțări sau de sprijin în implementare.

Concursul va porni de la premisele următoare:

Participanții vor identifica o problemă în contextul lor social (casă, școală, comunitate, prieteni) pe care vor dori să o rezolve. Fiecare participant înscris (lider) va forma o echipă de proiect alcătuită din 4 tineri (inclusiv liderul). O echipă este considerată înscrisă după ce liderul completează formularul de înscriere și primește confirmarea înscrierii.

Liderul echipei are rolul de a menține unitatea echipei pe durata desfășurării concursului. Dacă unul dintre membrii echipei renunță/abandonează echipa și concursul, liderul poate aduce un alt membru în echipă. Pentru a oferi egalitatea de șanse echipelor înscrise, cursanții Success Academy (foști sau actuali) nu pot fi lideri ai echipelor, dar pot fi membri în cadrul echipelor. Într-o echipă de concurs este permis maximum 1 cursant Success Academy. Fără a avea beneficii suplimentare directe, dar pentru că ar putea oferi informații legate de stilul nostru de lucru în Success Academy, încurajăm liderii echipelor să atragă în echipe și câte un cursant Success Academy. Liderul și echipa de proiect vor strânge probe (foto, video, documente etc.) care să ateste participarea tuturor membrilor la proiect.

Participanții își vor lua un coach unic în persoana unuia dintre părinții celor 4 tineri (dacă toți părinții celor 4 tineri din echipa de proiect doresc să se implice, acest lucru este posibil, atenție doar la forma de organizare astfel încât să se asigure eficiența echipei). Scopul coach-ului este să-i susțină informațional/motivațional pe durata realizării proiectului. Toți părinții echipei de proiect își vor da acordul parental scris pentru participarea tinerilor în concurs.

Echipa de proiect va crea și conduce un studiu simplu/o cercetare pe problema identificată pentru a descoperi nevoile publicului țintă și cum este abordată în prezent soluționarea problemei respective. Fiecare echipă decide ce metode de cercetare/studiu folosește (interviuri, chestionare, focus grup-uri etc.). Fiind o abilitate de leadership, participanții sunt încurajați să contacteze companii, organizații sau persoane cheie active în domeniul problemei și să ia în calcul ideile lor. Echipele evaluează apoi cum este gestionată problema și realizează propria lor analiză cu privire la eforturile actuale (de business și/sau sociale).

Apoi, echipa va genera ideea de business sau de proiect social și va seta obiective pentru a soluționa problema. Apoi va realiza un plan cu privire la cum ar putea fi atinse obiectivele. Planul poate să includă implicarea altor persoane, potențială finanțare, legi și restricții, obținerea de expunere media etc. După finalizarea planului de business/a proiectului, echipa va filma un speech de 3-5 minute cu privire la ideea lor de business (video) și îl va trimite împreună cu proiectul detaliat către Success Academy.

Etapele concursului:

  1. înregistrarea în concurs înseamnă completarea formularului aici. În această etapă va fi necesar acordul parental pentru tinerii participanți cu vârsta sub 18 ani.  Acordul parental poate fi descărcat de aici, va fi apoi printat și semnat de părinți / tutori și va fi uploadat în cadrul chestionarului de înregistrare, la secțiunea respectivă. După înregistrare, fiecare lider va primi pe e-mail resurse cu privire la: 1. structura unui plan de business, 2. modul în care se poate realiza un studiu, 3.  construcția unui speech public.
  2. trimiterea proiectului detaliat împreună cu mesajul video, prin wetransfer.com, la adresa de email concurs@successacademy.ro
  3. evaluarea planurilor de business și anunțarea finaliștilor (8 proiecte vor fi selectate în finală)
  4. festivitatea de premiere – fizic sau online în funcție de evoluția pandemiei.

 

 

Participanți

Se înscriu la concurs elevii de gimnaziu și liceu din București, Ilfov, Călărași, Dâmbovița, Prahova, Ialomița, Giurgiu. Echipele participanților înscriși sunt formate din 4 persoane, elevi de gimnaziu sau liceu din județele menționate anterior. Coach-ul echipei este unul dintre părinții celor 4 membri ai echipei.

Criteriile de evaluare a proiectelor

  • Cum și cât de bine a fost identificată problema?
  • Cum au fost cercetate problema, nevoile, soluțiile actuale?
  • Cum a fost făcută evaluarea și cât de logice sunt concluziile analizei?
  • Ideea de business este întemeiată și se concentrează pe rezolvarea problemei identificate?
  • Speech-ul trimis – ca și conținut + prezentare – demonstrează calitățile ce ar putea motiva, inspira, influența pe alții?
  • Cum este conceput planul detaliat? – pragmatism, detalii cheie, resurse, finanțare, profit.

Premii:

Premiul 1 – pentru echipa clasată pe locul 1 – valoare de 800 Euro (1 premiu)
Premiul 2 – pentru echipa clasată pe locul 2 – valoare de 500 Euro (1 premiu)
Premiul 3 – pentru echipa clasată pe locul 3 – valoare de 200 Euro (1 premiu)

Premiul de popularitate (opțional, doar pentru echipele care se înscriu la premiul de popularitate) – pentru proiectul cu cele mai multe like-uri și comentarii – valoare 500 euro (1 premiu).

Premiile se vor oferi în numerar, în prezența coach-ilor echipelor. Premianții vor fi alesi dintre cei 8 finaliști.

Regulamentul concursului “Success Academy Leadership & Entrepreunership Annual Contest” organizat de Success Academy / 11.01. 2021 – 11.03.2021

  1. Organizatorul este: Success Learning Center SRL al cărui sediu social este în Spl. Independeței nr. 273, Corp 1, et.3, Sect.6, București.
  2. Data de start a concursului este 11 Ianuarie 2021, ora 08.00. Dată limită pentru înscriere va fi 11 Martie 2021, ora 16.59. După această dată, nu vor fi admise alte înscrieri la actualul concurs.
  3. Concursul este public, se desfășoară pe paginile de Social Media ale Success Academy și este destinat tinerilor cu vârsta între 11-19 ani. Acesta se desfășoară ȋntr-o singură sesiune de ȋnscrieri, în perioada 11.01.2021 – 11.03.2021.
  4. O echipă este formată dintr-un lider și 3 membri ai echipei. În total, o echipă are 4 membri. O echipă se poate înscrie în concurs o singură dată, prin completarea formularului (de aici). Formularul va fi completat de către liderul echipei. Un lider poate fi lider într-o singură echipă în concurs, dar poate fi membru și în alte echipe, alături de un alt lider și alți membri, diferiți față de cei din echipa în care el este lider.
  5. Înscrierea se realizează de către lider prin completarea formularului (aiciși upload-ul în formular a acordurilor parentale semnate de părinții sau tutorii legali ai celor 4 membri.
  6. Liderul își poate înscrie echipa imediat cum află despre concurs și poate să depună proiectul după ce echipa îl concepe. Termenul limită pentru trimiterea proiectelor este 18.03.2021, orele 16.59.
  7. Un concurent poate fi membru și în alte echipe, alături de alți colegi și cu idei de proiecte total diferite.
  8. Din motive etice, cursanții Success Academy nu pot concura direct, adică nu pot fi lideri de echipă, dar pot fi membri ai altor echipe. Într-o echipă de proiect poate exista maximum un cursant Success Academy (fost sau actual). Un cursant Success Academy poate face parte din mai multe echipe, alături de concurenți total diferiți și pe idei de proiect total diferite.
  9. Premiile sunt ale echipelor desemnate câștigătoare de către juriu.
  10. Juriul va evalua proiectele și va desemna finaliștii ce vor fi anunțați în data de 28 martie 2021. Juriul va fi format din traineri/mentori Success Academy și oameni care activează în business. Componența juriului va fi dezvăluită în momentul anunțării câștigătorilor.
  11. Câștigătorii vor fi desemnați în data de 30 Martie 2021.
  12. Prin înscrierea la acest concurs, părinții membrilor echipelor înscrise sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale lor, ca părinți, și ale copiilor lor. Datele la care facem referire sunt cele furnizate în Formularul de Înscriere și în Acordul Parental (nume, prenume, adresa, adresa de e-mail, telefon etc.).
  13. Câștigătorii vor fi anunțați public prin post pe paginile de Facebook și Instagram Success Academy, în dată de 30 Martie 2021, ora 17.00. Prin conturile de social media vom comunica cu toți participanții. De aceea recomandăm tuturor participanților să urmărească paginile de Facebook și Instagram Success Academy. Câștigătorii vor fi contactați direct sau prin intermediul părinților pentru a transmite modul în care pot intra în posesia premiului. În cazul în care câștigătorii nu pot fi contactați sau nu pretind premiul în termen de 5 zile de la notificare, ne rezervăm dreptul de a retrage premiul de la ei și de a-l redistribui către următorii clasați.
  14. Părinții câștigătorilor sunt de acord cu utilizarea numelor copiilor lor și a imaginii copiilor minori în materialele media și de publicitate ale Success Academy. Datele personale referitoare la câștigători sau la orice alt participant vor fi utilizate exclusiv în conformitate cu legislația actuală privind protecția datelor personale și nu vor fi divulgate unei terțe părți fără acordul prealabil al părinților participanților. Orice participant sau părinte poate solicita conform regulilor GDPR ștergerea tuturor datelor personale pe care le deținem cu privire la persoana respectivă.
  15. Acest concurs nu este în niciun fel sponsorizat, aprobat, administrat sau asociat cu Instagram, Facebook, Twitter sau orice altă rețea socială.
  16. Organizatorul își rezervă, de asemenea, dreptul de a anula concursul dacă împrejurările apar în afară controlului său sau dacă nu se înscrie mai mult de 1 participant (cu echipa eferentă).
  17. Ideile de proiect pot fi din orice domeniu, dar vor fi descalificate automat cele care încurajează violența, xenofobia, sexul, drogurile, alcoolul, medicamentele, camăta, jocurile de noroc…. etc.
  18. Participarea la concurs va fi considerată acceptare a acestor termeni și condiții.
  19. Încălcarea prevederilor prezentului regulament de către echipele sau de către membrii înscriși conduce la eliminarea echipelor/membrilor din concurs.
  20. Participanții se pot înscrie opțional și la Premiul de Popularitate. Echipele care se înscriu își vor macheta vizual proiectul astfel încât ideea proiectului să fie prezentată succint pe paginile de Facebook și Instagram ale Success Academy, în formatele specifice rețelelor de socializare. Premiul de Popularitate va fi acordat proiectului cu numărul cel mai mare de like-uri și comentarii obținute pe baza unui algoritm ce va fi anunțat participanților.

Succes și inspirație vă dorim!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Formăm continuu noi grupe Success Academy. Te poți înscrie acum la un DEMO gratuit împreună cu copilul tău. Vino să vezi cum lucrăm și cum transformăm ”imposibilul” în posibil. Pentru că facem ce școala nu face. Pentru a fi in contact permanent cu noi și articolele noastre, dă un like paginii Success Academy de pe Facebook.

prezentare companie scoala leadership antreprenoriat dezvoltare personala adolescenti

 

Comments are closed.
Program

  • Luni9.00 - 18.00
  • Marți9.00 - 18.00
  • Miercuri9.00 - 18.00
  • Joi9.00 - 18.00
  • Vineri9.00 - 18.00
  • Sămbătă9.00 - 18.00
  • Duminică9.00 - 18.00
Traineri

Ovidiu Atanasiu

Consultant Learning Design

Amada Bălțățeanu

Consultant Leadership Training

Mirela Ursu

Consultant English Training

Categorii: